Monday, September 17, 2012

Capri, infinity sea balcony

                Et hop, un balcon du "Quisi", son jus d'abricot, une table, sa chaise. Du bleu à perte de vue. Je sais que je me répète si je vous dis qu'à Capri, la mer semble toujours plus haute que l'horizon. Ici, on devine également sous le balcon la chartreuse de San Giacomo. Pour voir d'autres intérieurs capriotes incluant quelques terrasses, c'est par là. Oups, je n'ai publié qu'une seule fois la semaine dernière... Voilà je m'y remets. Prochain post mercredi.
                 Here is a "Quisi" balcony, its apricot juice, a table, its chair. And blue everywhere... I tell you again that in Capri from each place of the island, the sea looks always above the horizon. Moreover, from this balcony you can have a look on the charterhouse di San Giacomo as we can make it out on this image. You can sea other Caprese interiors and their terraces here. Ooops, I published just once last week... But here I'm back. Next post this wednesday.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...