Friday, February 10, 2012

Paris, addictive cocoon with colours

On joue à la cabane? Là ce serait le lit, ici la salle de bain, là les toilettes, là le bureau et ici la penderie... Régressif et jubilatoire. L'hôtel HI Matic ou l'optimisation habile et joyeuse des petits espaces. Je voudrais dire combien cet endroit est ludique OUPS même si je m'étais promis de ne pas écrire ce mot : 1) parce que je l'ai utilisé dans mon précédent post 2) parce que c'est l'un des adjectifs les plus employés sur la toile pour décrire ce lieu. Design de Matali Crasset.
Let's play Robinson Crusoe and its cabin : here it would be the bed, there it would be the bathroom, here the toilets and there a dressing room... Regressive and exhilarating. The HI Matic hotel is an illustration of skilful and joyful small places optimization. I'd like to say this place is so "ludic" OOPS even if I've promised myself not to write this word : 1) because I've already used it in my precedent post 2) Because it's one of the most pronounced adjective on Internet by describing this place. Design by Matali Crasset.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...